fredag 26 juni 2009

hej


I går ringde de från stallet och frågade om jag kunde vara funktionär fre-sön på hopptävling.
Men jag kan ju inte för jag jobbar ju hela helgen fram till 2 typ. Hade ju varit trevligt en dag iaf.
Men..De lustiga va. Jag kommer inte ihåg vem som hade sagt den till hon som ringde. Hon hade tydligen sagt 'ring julia för hon slöar hela dagarna'
De är faktiskt något jag absolut inte gör.
Jag är uppe runt 5 mina jobb dagar och mina lediga dagar är jag hos hästarna och städar ordning på mitt rum(ibland då :P de tar lite tid) eller är på trafikskolan.Jag har endast solat 2 dagar den här veckan. De är lite 'slöigt' då men så är de.
Så jag är inte lat faktiskt!

Hursomhelst.
Har jobbat idag- 6.30 - 14.30 SKIT VARMT var de i matsalen.
längtade in till frysen typ.
hoppas på dåligt väder lör-sön.
Sen på trafikskolan och plugga lite och sånt.
Var hemma halv 6 ungefär.
Kollade på Svergie-England. (Go england. Finaaal!)
Sen for jag ut och red. Tog en härlig liten runda runt lilla berget typ. Varm men hon var på som vanligt. Galopperade flera voltvarv på grusplanen. Gick jätte fint.
Så kom hem för undefär 40 min sen.
Har kollat runt och sånt. Och nu kollar jag på fotbolls interjuverna.
(jösses vilka ryggmusklerna spelarna har)

Sen har vi de här med Michael Jackson.
Kikade lite på tv nyheterna på jobbet men fattade inget. Sen på radiogrejerna om hjärtstillestånd och sånt. Kunde inte fatta de riktigt.
Men så är de.
Funderade lite på de här med Elvis och om han lever och jobbar på ett café. De är ju lite enklare att likna Elvis så de är lite troligare. Men tänk om Michael J skulle göra de och sånt. De är ju inte många som liknar honom. haha
men men. lite tråkigt är de men inget jag tänker sörja länge. Har knappt lyssnat på hans musik.
Vart lite chockad bara..

Inga kommentarer: