tisdag 23 juni 2009

hej

Trevlig solig dag idag.
Var bort till hästarna en sväng och tog av exemtäcken och sånt ungefär mitt på dan.
Satt sen i solen och stekte tills Linnea tog kontakt och bestämde att vi skulle på glassdate med Josefin och Björn.
Så hon kom med bilen vid 3 och hämtade upp mig. Kör rackans bra den där. De är ju bra.
Så tog en bägare med 2 kulor. Vanillacookies och bananchoklad.
hur gott som helst.
Sen åkte vi runt och kolla in Josefins hästar och lite sånt. raggade runt på stan. haha.
Ska ut och campa i sommar också. Längesen man sov i tält. usch.
sen har jag och jossan typ gjort färdigt hagen till nästa vecka. Tråden räckte inte och kände att vi orkade inte mera. Tok för mycket mygg.
Fridolf hade rymt också. För han var för mycket klippt. Så letade honom i 20 min också.
Visade sig att han gömt sig i garaget. Den token. Men de växer ut snart.
Sen åkte jag hem och ordnade lite och kollade på RG på halv8 hos mig. Han är härlig. :P
Imorron bär de av till mora en liten sväng.


Godnatt

Inga kommentarer: