måndag 15 juni 2009

helgen

i lördags for jag,andrea och emma(andreas syster) till falun och till fredrik(andreas bror).
gjorde oss iordning och lite sånt där.
Drog sen in till centrum. Hade med oss fredriks kompis också.
åt grekiskt på tzatziki. jag åt lammfilé. jätte gott var de:)
Sen skulle vi ha bowlat. Men dom stängde vid 2100.
Vid 12 eller något kom jag och andrea in på etage. festade loss litegrann där inne. Inte så mycket folk först men de som:)
Hade de hur bra som helst.
Åkte till Leksand på natten.
Gick och la mig vid 4. Efter att ha kollat lite grann på Jimmy Kimmel Show.
Sen upp vid 6.30 och tog ut stelpa.
sov till 9 eller vad de var och upp igen.
packade de allra sista och mockade ut boxen och sånt.
Så lastade vi stelpa på 3 min!!!! De brukar ta 30min-1tim.
De var väldigt bra.
Så nu står hon,kveijka,sam och en till häst.
Ska rida bara jag har ätit och sånt.. Även fasst de blåser som en galning.

hej

Inga kommentarer: