lördag 6 juni 2009

Sjukt

Är fortfarande sjuk. Men tror att min feber ska ha gått ner till ikväll. Knaprar piller så de står upp i öronen:)
Så de blev inget jobb för mig idag.
Men imorron för hoppningsvis. Moneymaker. En sån ska jag bli.
Ska berätta en rolig händelse ifrån i torsdags.
Jag hade lite svårt att andas så jag skulle ta en allergi tablett.
Så skulle jag dricka direkt ifrån cola flaskan.
Så jag stoppade in tabletten i munnen och skulle precis börja dricka.
Jag känner att jag verkligen måste hosta och de är på väg att komma upp. Men jag hinner säkert dra en klunk.
visst.. Så fort colan och munnen kommer i kontakt så börjar jag hosta. De bara sprutar runtom.
Måste ha sett helt sjukt ut. Tror inte att de stod någon utanför för jag stod i köks fönstret och man ser rätt bra in.
Någon däremot jag inte heller vet var om jag fick i mig tabletten eller om den också flög ut. Så då tog jag mig en till.
Som tur är så hände de inget farligt. Även om man tog 2. Eller..de vet jag ju inte.

Drömde en helt fantastik dröm inatt också. Kommer även ihåg att jag tänkte i drömmen om de verkligen var en dröm eller verklighet. För de kändes som verkligt:)
För jag skakade på huvudet och jag vaknade inte. Så då måste de ju vara verkligt? men nej.. :(
haha

Inga kommentarer: