tisdag 30 juni 2009

onödig

Imorse var jag duktig och steg upp tidigt för att åka till körskolan. Var där vid halv 9 eller något.
Då visar de sig att den jädra skolan har SOMMARLEDIG i 2 veckor!

ÅH vad jobbigt. Går till busstationen och de ska vara en buss hem vid 10. va bra. Då behöver jag inte vänta för länge. Sätter mig nere vid stranden och pratar i telefonen med några stycken. Går till bussen så jag är där 10 i eller något. De kommer ingen buss på 20 min.
Kollar på tv.n där de står alla tider. Då har de försvunnit. Nästa buss går kl 1200
hihi..skit roligt. Gick bara runt och kollade efter bikinisar. Men fanns inga bra.
Fan va irriterad jag vart.
hemma sen då vid halv 2 typ. Ligger ute och solar och sover.
For och red med jossan vid halv 8. Tog en tur upp på Skärklitt. Jätte skönt väder. Lite mycket skritt på asfalt bara och neråt. Menmen.
Har precus duschat och ska gå och lägga mig. Bussen går 5.30 imorronbitti...Inte roligt.
Jobbar Onsdag-torsdag och lördag den här veckan..ganska chill faktiskt :)

Skulle vilja kolla klart på Into the Blue med Paul Walker och Jessica Alba. Men har sett den så många gånger så står över den här gången.
Men gillar när de är vatten och sånt med.
Älskar Surf filmer. (spec. Surf's up! haha)
gonatt

Inga kommentarer: