torsdag 25 juni 2009

kväll

Upptäckte att jag inte skrivit imorse. Var visst upptaganare idag än vanligt.
eller inte. gjorde exakt samma sak nästan.
Ute i solen fram till kl 17 ungefär. Men tog en paus på 1tim30min för macklunch.

Men kan nog inte skriva så mycket mera.Måste duscha. ska upp vid kvart i 5 imorronbitti. Börjar jobba kl 6.30.
slårvad om att jag kommer tänka exakt samma sak som vanligt 4.45. Att jag kommer inte orka längre:(
Jobbigt.
Så måste jag ta ledigt för nästa fredag också... hoppas jag får de av tanten.
annars får jag vara sjuk.

Ska bara berätta att ida och jag var ute och red alldelens nyss. jösses vad skönt de är att rida på kvällarna nu. Lagomt varmt och trevligt. Red emot Loka i den skogen. niceigt.
Hade nostalgi prat. Pratade massor om förr i tiden på mellanstadiet och allt. hur trevligt som helst.

Men nu ska jag duscha..
hejmerer

Inga kommentarer: