tisdag 16 juni 2009

tisdag

Idag har jag typ packat upp alla mina saker. Är inte färdig än.
Men höll på i 6 tim. Sen fick jag lov att rida.
Som inte gick så bra. Sadlade på stelpa och skulle precis spänna sadelgjorden på ena sidan. Då jag ser att den är sönder. Den sitter knappt fasst.
Så de var bara att lämna in den till mamma och rida iväg barbacka.
Tog en tur upp för dåråberg.
Trevlig tur vart de. Travade och galopperade litegrann.
Kan säga att min balans har faktiskt blivit lite bättre. Knasigt men så är de.

Efter ridturen har jag mest degat framför tvn.
Kollade på säsongsavslutningarna av Ugly Betty (slutade bra) och Desperate Housewives.(Slutade så man inte vet vad)
Vart lite hemskt där ett tag. Men tror att de vart bra. Man fick ju inte veta.


Ska kolla på lost nu förresten.
Se om man hänger...not
de är ju helt omöjligt.

Inga kommentarer: