onsdag 24 juni 2009

kväll

kl är 23.30 och jag är inte trött.
Tog en nap vid halv 8. kanske därför då...näää. sånt påverkar inte mig.
Kommer slockna om typ en timme.

Idag har jag varit i mora och kört lite grann. Gick ganska bra. såg inte skyltar och sånt som vanligt.
Men de gick ju utmärkt! :)
Kom ju tillbaka utan att ha krockat och sånt.
Sen bjöd Ida mig på glass. Tog en repris med vanillacookies och bananchoklad. mumsigt.
For ut och red när jag kommit hem typ.
Tölten har kommit mer och mer nu. Hur glad som helst :D
Är uppe i skyarna när vi töltar fram brevid älven typ:D (Lyckades gå ner i älven utan att hon skulle behöve stegra och vända 180grader på två ben. Behövde inte ens hoppa av..Troligen för de var så varmt.)
Något som inte var lika bra var galoppen i lilla lilla backen. Skena praktiskt taget uppför den.

Kom där och jag bara skrattade typ för hon gick så fort och öronen framåt. När jag försökte sakta av var de inte lika roligt längre.Fick inte stopp på henne.Och ville inte tvärvända i den farten heller. Så svängde henne lite grann bara ut på asfalten som går runt. Läskigt. Tvinga henne sen att gå hela vägen tillbaka och vända. I den hettan och alla jävla getingar(blev biten) och sånt. Inte kul.

Har varit hemma nu på kvällen och ätit och lite sånt.
malin och jossan ringde och sa att dom var vi motorbanan vid 22 så tog en cykeltur till storbrott och vände nu på natten. Riktigt trevligt. Men cyklade lite för fort och sånt på vägen hem själv så blev lite svettig. Men de var trevligt.
Ska kolla va de är på tv och dricka ännu mera vatten nu.
Sen ska jag sova.
Gonatt.

Inga kommentarer: