tisdag 16 juni 2009

tänkte..

tänkte bara berätta att idag tänkte jag att jag skulle börja försöka packa upp all jävla skit jag fått med mig ifrån Leksand (var på väg att skiva London,men de kommer inget skit därifrån).
Kan säga att mitt rumsgolv är fullt av väskor och påsar. Ska ta kort på de och lägga upp. ser förjävligt ut.
Och iår ska jag inte vänta 1½ månad innan kläderna kommer in i garderoben och alla saker i hyllor och liknande!:)
Så mamma ska inte behöva hjälpa mig hade jag tänkt.
Sen ska jag rida också.
hittade en stig längs älven igår. Gick lite vilt till.
De är troligen inte många som gått där. Så när jag red var de kvistar och allt i vägen. Men manade på stelpa som vanligt och hon går ju..Gick rakt igenom. Så släppte tyglarna och höll armarna framför huvudet.
Jag var på väg att åka av bakifrån. Lite hemskt var de. För stelpa började trava typ också. Men höll mig kvar.
Jag och min vän <3

Förresten.
Min Breaking Dawn bok var ju försvunnen förra veckan. Letade precis överallt och mamma fick springa runt och leta här hemma.
Inte i skolan var den heller.
Och andrea letade också.
Så skrev hon på msn igår: ''Vet du vad som var i hyllan här hemma?''
Vart lite jobbigt där ett tag, så är den hemma hos henne. jösses!:P

Inga kommentarer: