tisdag 9 juni 2009

hej

''Hej.Jag heter Julia Johansson.Jag är 18 år.Jag tycker om hästar. Vill du bli min vän på facebook?''

Hade Siljan runt guidning igår.
Åkte buss och pratade i microfonen.
Jag var först ut.
Hade Gesunda,Relax,tomteland,Sollerön och vikingagravarna.
Var ju först ut så de var nog jag som föll plattas. haha.
fan va dålig de var.
+ att jag inte hade någon aning vad allting var :)
Men vet ni vad. De gjorde ingenting. För jag tyckte de var jätte roligt. Huvudsaken lix.

och idag har vi Falun+Borlänge.
Trevligt. har hört att vi ska troligen gå ner i gruvan?
De var ju ett tag sen man var där nere.
Kan ha varit men 6.an? Eller någon högstadie klass. Men jag är nog säker att de är någon medelstadieklass.
Men jag ska inte guida. Trist för alla men jag kan ju inte göra allt.

Nä nu måste jag nästan göra mig iordning. Ska gå om en halvtimme. Och vill vila lite och kolla runt.
och bestämma kläder.

Säg hejdå Stelpa.


''tack för att du vill bli min vän på facebook..''

Inga kommentarer: