lördag 27 juni 2009

lördag

Började 5.30 imorse. trevligt...men är faktiskt inte lika negativ när jag vaknar...börjat vänja mig oturligt nog.
Men imorron är de 6.30 så lite sovmorron.
Hade iaf kändisfrukostmatgäst imorse. Kan berätta på måndag eller imorron kväll. tror den bor kvar inatt också.
Sen hade vi en kräkgubbe också.. Kräkte ner hela bordet. Jag såg inte tackoch lov utan skivade upp nya tomater. stackarn :( gammal var han också.
Samtidigt som ryssbussen också. Så de vart KAOS. Skit mycket ryssar strömmade in och de äter ju som monster typ.
och förstår inte ett skit när de ska fråga mig något. lite jobbigt.

När jag kom hem vid 3 så tog jag en tur upp på stallet och kollade på lite tävlingar.
Varmt som fan.
Kom hem och flyttade hästarna till bak sidan av gården. Så går på våran lilla äng några timmar.
Red stelpa i värmen också.Gick bra. Tränade trav på raktspår utan staket. Riktigt jobbigt. Galoppen i höger varv var skit dryg. Men bytte till höger efter ett tag och de gick hur bra som helst.Gick jätte fint. Var nöjd och badade lite i älven. men de var inte lika roligt.

Glömde skriva att Stelpa trampa mig. Hade ballerinor när jag hade in dom i hagen och hon ställde sig verkligen rakt på min fot. Precis i vecket. Gör skit ont. Men fick lov att rida.
Är svullen och lite blå.
men men. De är bara stå ut och åka och jobba imorron.
Nu ska jag forsätta kolla på Sommarkrysset med Carolina Gynnig och Carina Berg!

Inga kommentarer: