måndag 22 juni 2009

momma's boys

Alltså. Vad tusan är mommas boy's för något?
Jag vet vad de är men jag menar..är de äkta eller är de fake alltihop?
För Mrs B verkar ju helt pshyco. Inga bruna,inga judar,inga tjocka,inte smala,inga brunögda.

Nä de 3 sista hittade jag på. Kommer inte ihåg hela listan men lång var de.
Så badade hennes son och en tjej(färgad) i en jacuzzi och Mrs B tjuvkikade i en helikopter hon hon vart ju helt knäpp. Så är de sant eller är allt riggat?
jösses säger jag bara.


Idag har jag jobbat iaf. Var uppe vid kvart över 4. Började 5.30.
Och varje morron så tänker jag samma sak: Jag orkar inte mer.
Tycker att de är jätte jobbigt varje morron.
Sen är de krångel med schemat också.
Planerade med henne som gör de idag. Planerade till v 32 och liknande.
Först var de gud vad tidigt jag planerade. Och om vi inte skulle vänta med de. Men jag vill ju ha de planerat så jag vet.
Så hade hon skivit upp mig sista helgen v32 då jag inte vill.
Nej då gick de inte planera. Då var de för sent att få ordning på de.
Och massor sånt.
Två olika saker om allt.Man blev helt knäpp.
Så fick inte vara ute i solen. Slutade vid 13.30 och då gick solen i moln.
inte trevligt.
Hade förresten hand om 80 frukostgäster själv. Gick utmärkt. De flesta var riktigt pratglada.Lite jobbigt när de pratar språk jag inte förstår. Som Danska och sånt. Men engelska och svenska och lite norska vart de:)

imorron blir de långtur med stelpa. Ska ta och rida upp på stallet och hälsa på. :)


GRATTIS LINNEA förresten. Du hittade ett körkort tillslut!:)

Inga kommentarer: