onsdag 29 april 2009

skojjigt.

Min kära vän Andrea ringde och påpekade att jag ljög i mitt senaste inlägg. Att jag inte alls planerar.
Men de är så här:
Jag älskar att ha allt planerat och fixat och sånt.
Men jag gör de i smyg. Sånna saker som bara rör sig i mitt huvud. Där planeras de hela tiden.
Bara att jag inte orkar jämt.
Som vad jag ska äta,göra i london(men de finns en planering där. En enkel en).

Eller. Jag vet inte. Jag vet inte om jag gillar att planera eller inte. Jag vill vara den där chilla bruden som tar de som de kommer. Men jag är nog inte de.
Eller..jag vet inte.
Jag kommer inte ens ihåg vad jag skrev om när jag skrev att jag älskar att planera.
men jag kanske ljög..eller gjorde jag de? ;P
Men imorron har jag planerat att jag ska göra ett litet videoklipp på en av mina favorit tv-serier. Hemligt tills imorron är de iaf!:)

Ska kolla vad jag skrev nu förresten.
Blir en halv dag i Mora imorron. Lite bil och lite shopping.
Solong

Inga kommentarer: