söndag 12 april 2009

Stockholm there I was

hallå.
Igår var faktiskt en helt okej dag.
Kom till farmor o farfar först innan täby. Så jag fixade lite.
Sen åkte vi dit.
Åt typ..ja. påsktapas.
Vart lite spanien där eftersom vi har varit i där typ 2 påskar. Så de var trevligt.
De enda man saknade var strut hattarna som går runt i påsk i Nerja.
Kan hitta bild när jag kommer till leksand igen så får ni se :P
Hade de trevligt iallafall.
Var lite trött men men.
Och idag så tog vi bilen och körde in till stockholm city. Jag körde nästan hela vägen. Ifrån Arninge så tog jag mig an ratten och körde in mot stan och Blasieholmen. Någonstanns i närheten av slottet iaf.
Gick runt bara. Så in på drottninggatan och SOuk huset och Topshop. Där handlades jeans. En aning lite väl tajta men men :)
Sen en kofta på Zara.
Sen in mot täby igen och fick ett par glas och lite sånt.
och nu är jag i vallentuna. har duschat och handlat.
Fanns ingen påskmust på coop nära så jag kapitulerade och köpte sprite istället. skit ställte. jag var jätte sugen på must.
Och nu ska vi äta påskmat igen. lamm lamm lamm!
jammie.

Solong suckers.

Bara så ni vet.
Stockholm, tillsammans med Reykjavik, har den renaste luften av alla huvudstäder i hela världen.

Inga kommentarer: