måndag 13 april 2009

Harry Potter and the Sorcerer's Stone

Sitter och kollar på Harry Potter och de vises sten.
Har iaf kommit hem till älvdalen.
Men iaf. Jösses vad jag gillar harry potter. En riktigt tönt är jag.tandställning,glasögon och Harry Potter.
Nä men. När jag var liten ville jag jätte jätte mycket komma dit till skolan Harry P gick på. Hogwarts. Tycker de verkar jätte bra. Helst av allt ville jag hamna i Ravenclaw också. Men tror inte jag var tillräckligt smart. Så magiskt. Åka båt eller vagn till skolan och bo där året om nästan. Med taket i stora salen var 'öppen' och allt.Vill äta Bertie Botts magiska bönor chokladgrodor och äta maten som husalferna lagar och bara kommer upp. Just LOVE it!
Men men. Älskar historierna iallafall.
Ska nog börja läsa om alla 7 böckerna när jag är färdig med Twilight seriern.

1 kommentar:

Angelica sa...

jag också! men jag ville gå i gryffindor såklart :) bara för att tvillingarna går där!