lördag 11 april 2009

Live from the road

tjena mittbena.
Har du pastej i öronen eller?
Nä.. skriver direkt E18 påväg emot Stockholm..igen.
Ska ner och hälsa på min lilla stockholms släkt. Farmor,farfar,faster och sånt.
Så direkt till Täby nu då.
Igåg kväll städade jag hos Angelica. De var trevligt. Men fick inte riktigt till lukten som jag ville. De skulle DOFTA rengjort. men fick de bara till rent.
Nä. så vi var uppe tidigt imorse. 4.15 ställde jag min klocka på.
Så till ett tomt ejendals för att bjuda hockey pojkarna som var på cup på frukost.
de var ju trevligt.
Enligt vissa så luktar även U14 gott ;P
haha :)
Nä, sen kom mina föräldrar och hämtade upp mig och nu är vi på väg in till stockholm då.
Hem på måndag så de blir en liten weekend. Ska även hälsa på mina älsklingar. Saknar dom som tusan.
Känner verkligen i hela kroppen att jag vill rida MIN häst igen. Få känna hur hennes kropp rör sig i takt till min och bara ut i skogen och ta en lugntur längs stranden sånna här dagar. Hoppas de fixar sig så jag kan ha henne i Leksand i någon månad innan.
Saknar som tusan :( jätte jobbigt börjar de bli nu.
ca 16 månader har de gått sen jag sist satt uppe på henne.
Stelpa<3

Inga kommentarer: