onsdag 15 april 2009

tjena

tjabba tjena hallå.
idag har jag inte haft så jätte mycket för mig.
Tog bussen till Mora imorse och fixade sommar jobb. hela jädra sommaren. men får någon vecka ledigt iallafall.
Så tog jag mig tid och fixade fas C på teori grejjen. Har bara 1 fas kvar troligen.
Så pratade jag med Carolinen i typ 30 min. Hade lite saker att prata om. häst,hund,bil och allt.
Sen efteråt har jag inte gjort så mycket.
twittrat har jag iallafall gjort.

kollar på rent hus. FY FAN va äckligt.jag hade aldrig gått in där.

iallafall.
Angelica har kommit fram till att jag gillar ilska. haha :P
får se hur de går med det.

http://en.akinator.com/#
Man får svara på ett antal frågor från en ande.
1:man ska tänka på en person först.
2:man svarar på frågorna.
3: för hoppnings vis har anden tänkt på samma person som du.
De är jätte roligt. och oftast har han rätt också.

Inga kommentarer: