fredag 1 maj 2009

SpotSpot

Idag fixade jag Spotify.
Så nu har jag laglig musik som funkar undebart.
Fasst Tingeling låten finns inte med. Men SvenneBanan är ju med.
:) Funkar helt utmärkt. Hittade en sida för länge sen som man får gratis inbjudningar (man måste få en inbjudan för att kunna saffa spotify) Men då fanns de inga kvar den dagen.
Så jag sparade den i favoriter. Så råkade jag klicka på den fasst jag igentligen skulle gå in på en annan sida.
Och De fanns jätte många! Så nu har jag de iallafall. Nice som tusan.

Men igår då.
Hade skojjigt. Började hemma hos mig och Johanna. Jag och Angelica råkade handla liite för mycket. Vi var 3 som skulle äta. Men de vart för 8 pers typ. haha. De vart lite utav en buffé.
Spelade drickspel,som var roligt. Men jag vet inte riktigt hur man får ett slut på de spelet..Ska ta reda på de.
Så sjöng vi singstar. Jag vart HitArtist(yeay:D Har aldrig blivit så högt förut) på låten Eye of an tiger.
Kan säga att vårat lag vann hela tiden.
Sen in på noret och lite sånt där.
En helt okej torsdag var de.
Vart lite nere där ett tag,så de var väl de tråkigaste.
Att vara så glad och sen bara i ett snäpp bli nere på en gång. Tack för de.

Men men :(
Soligt idag iallafall. Satt ute och pratade med johanna,dennis och maria nu på lunch och lite sånt i solen.Hur skönt som hellst.
Men nu ska jag hitta något att äta så ska jag kolla på SuperHero the movie. Se om den är nå bra!

Inga kommentarer: