söndag 19 april 2009

jösses

jösses är de man kan säga om min kväll/natt.
Överaskning My ASS var de igår typ. På de bra sättet. De trodde jag verkligen inte.
Vart jätte glad.
Har adlrig haft sån ångest och varit deprimerad för just igår. Var de en hel vecka innan för jag hade ingen aning. Och då menar jag verkligen ingen aning. Men den var helt super.
Hamnade i Angies lägenhet med Andrea och där hittade jag Angelica,Maja,Elin o Frida som hade kamerna i ansiktet på mig och en jäva hatt. haha. vilken hatt.
Så åt vi mat och sånt och spelade spel och sjöng singstar.
Sen hände lite till men orkar inte skriva. Ska göra mig iordning för sängen och kolla på en callgirls diary.



Varje gång jag ser på msn och de är någon inloggad hoppar de till i magen. Helt utan anledning. Kan inte hjälpa de. Och jag kan inte ta bort de för jag vill ändå veta att de finns där.
De är jätte jobbigt :(
Kanske de händer någongång?
I'm keeping my hope alive.

Inga kommentarer: