torsdag 9 april 2009

tåget

satt på tåget till mora idag. Fixade Fas B på körskolan. tror att de endast är fas c och fordon kvar. hoppas jag. så jag fixar dom där nedrans proven snart.
Sen så dum och korkad jag är så kliade de för mycket i plånboken.
gick runt och handlade lite.
men de var faktiskt bara på rea. lite foundation och sånt.
tyvärr.
och godis för 4.90. eller 3.90 kommer inte ihåg.
Så när jag satt på tåget hem kom de en jävla unge som satt och hostade hela tiden. och man hörde verkligen att de var bara att harkla sig så skulle de försvinna. eftersom allt satt 'löst' typ. jätte jobbigt. satte på musik och ignorerade de.
jobbiga föräldrar som inte säger åt ungjäkeln att sluta.

Jadu. sen har jag inte gjort så mycket.
Ska äta mat alldelens snart.
imorron ska jag ha hästarna också.
saknar stelpa jätte mycket:( vet inte hur jag ska göra nu när allt gått i stöpet.
jädra skit.

Inga kommentarer: