måndag 6 april 2009

gokväll

Första 'skoldagen' efter apun. fasst igentligen var de ingen riktig skol dag utan en apuskoldag. fixade någon meny och pratade om klassresan.
inga framsteg någonstanns kan man säga.
Förutom att jag var lite aggressiv. tyckte jag :p
Sitter ensam hos angelica. har precis duschat och väntar på att AA kan komma hem ifrån hockeyn. som står 2-2 inför 3 perioden. mot rögle.

imorron bär de av till stockholm. studie besök på arlanda,titta på teater på stadsteatern,saluhallarna,mat,spökrunda i gamla stan.
Sen åker jag hem. Vart inge Rimbo. 222 kr är mkt för en enkelresa. typ. Men känner faktiskt för att spara dom och lägga de på madame tussauds igen om andrea tvingar ner mig i spöktunneln också. där ifrån man hörde alla skrik sist :(
hur som helst...
ska kanske ta och kolla på film nu innan tjejorna hittar hem.
har diskat. kanske inte så snyggt. la upp allt lite organiserat på tvättstället :)
men gjorde de gjorde jag iallafall!:)

blir nog tristan o Isolde.
hejhej

Inga kommentarer: