lördag 4 april 2009

dagonatt

de har varit en ganska hädelserik dag/natt för mig.
Andrea kom och skrämde upp mig som fan i går kväll.
Hon hade skjutsat en kille på en fest i Häradsbygden så då kom hon till mig med Ben & Jerrys chocolate Fudge Brownie eller något.
Så festade lite på den och kollade på Troja till 01.00 eller när de slutade. Sen kollade vi på youtube och allt möjligt. lyssnade på Robbie Williams.
Så ringde den där kille och bara 'kom här är de packat me folk och sånt' så vi drog väl i väg dit.
Så när vi kom dit så var de inte så många kvar :P Hälften hade dragit och hälften hade däckat.
Så de hände inte så mycket. Inte riktigt våran stil av gäng var de heller.
Så skjutsade vi hem några stycken vid 3 eller vad klockad hade blivit.
Så skulle vi överaska angelica men hade ingen port nyckel in så vi sket i de (nu på senare tid så har jag fått reda på att hon ändå inte var hemma)
Så kom hem till vad nu klockade hade blivit och la oss vid 4.
Så den här helgen var jag vaken i 23 timmar. Och inte ens trött:P
Skulle upp halv 7 och ta ut hästar också. Men var inte så trött för de.
Sen sov jag till 10 då andrea väckte mig. Kollade på tv och läste. Sen åkte vi och stor handlade.
Färsk bröd och mysig frukost:)
Sen åkte hon hem och jag började städa. en liten stund. Frida och jag red ut på Siljan på strand och snö. Myyysigt var de.
Varmt och en helt underbar vår dag!
Sen drog vi ut och hittade påskris.
jag hittade ingen björk så de vart några andra pinnar.
Inte så jätte snyggt påskris vart de men de duger för mig:)
Lila och gröna fjädrar och röda påskägg.

Och nu har jag städat klart och dammat och sånt. Så nu luktar de gått.
Och nu. kl är 20.20 så gör jag min middag.. Har inte varit så hungrig men får ju lov att äta.
Pannkakor blir de <3

Inga kommentarer: