fredag 3 april 2009

Julia flyttar in

Sitter och kollar på Berg flyttar in. De är ju såklart Carina Berg jag snackar om. Jag kan inte få nog av henne. Om jag hade gillat tjejer hade jag varit kär i henne:)
Idag är hon hos Pernilla Wahlgren.
Kollar på alla avsnitt från förra säsongen. Så hoppas de blir lika bra den här gången.
Älskar Bergs kommentarer som hon ''tänker''.
Sitter och ler bara!
Och tänk att hon och Kristian Luuk ska ha en lite bebis i höst. De borde vara roligaste familjen ever!
rolit rolit rolit.

'hon gillar nog mig.
eller så könmular hon alla hon känner...'


You just got to love her!
--
för övrigt vaknade jag runt 01.45 inatt.
Min mobil klocka gick fel visade sig det så när jag hade ställt den på 05.00 så ringde de. Så gick jag upp och tänkte inte så mycket på det. Så jag plattade håret och började packa väskan till leksand.
Så skulle jag äta frukost så började jag kolla ut. Och oj vad mörkt de var. Så kollade jag på klockan. Då sa den 02.10. Så kollade jag på klockan i vardagsrummet och där lika dant. Då fick jag lov att kolla texttv på tvn.Då visade sig den att den var 02.12 mitt på natten. Jag har gått upp 3 timmar före för min jädra mobil (som jag älskar för jag har fått tillbaka den fixad nu:) hade fel klock inslag.
Så då är de bara att gå och sova igen. Men då kunde jag gå upp halv 6 ist för 5. Då de var ju trevligt.
Och inatt runt 24.00 tror jag. Så drömmde/var vaken eller något att jag fick AS ont i högra vaden. De gjorde verkligen jätte jätte ont. Men jag trodde jag sov eller något så jag somnade om igen. och då när jag vaknade vid 2 så kunde jag knappt gå. Så jag fattade inte hur jag skulle kunna gå och städa hela dagen. Och lika ont gjorde de vid 5 också. Men efter att ha gått till bussen gjorde de inte alls lika ont.
och nu gör de bara ont när jag masserar de. :/

Inga kommentarer: