tisdag 14 april 2009

shake yo' booty

Hallå.
Idag har varit en händelserik dag. Nästan.
Gick upp som vanligt och tog bussen ner till tandläkaren ner till 9.30 och gjorde en undersökning.
Så skulle jag gå till busstationen och vänta på bussen hem. Då är de någon som ropar lite tyst 'julia' så jag kollar mig runt och ser inte först. Men då är de jossan och lille fridolf som kommer och går. Så tar sällskap till HSB med dom och får skjuts så cykeln och fridolf åker i cykelkorgen. så åker hem till joss och äter frukost. och lite sånt. fixar lite grann. Så tar vi en tur upp på stallet och mockar och rider. eller jossan rider och jag tittar på.
Sen kommer mamma och hämtar upp mig så åker jag hem och fryser framför tvn och sover liten emlur.
Jätte skönt.
Så händelse rik har den varit.
eller pratade med carro och planerade lite också. Fick höra om Alan :P
Min hund ska heta Doglas om jag får någon någon gång. Och om jag skaffar en undulat ska den heta Romeo. Eller Pidgie
Och om jag råkar någon någon gång (vilket jag inte tror för allergi) så ska den heta Cat.
fantasifullt.
Imorron blir de en liten förmiddags tur till mora och prata litegrann och fixa fas c.

twittra twittra twittra med mig :(



(btw,visste ni att en sengångare sover 80% av sin livstid.Medans en människa sover ca 33%)

Inga kommentarer: