lördag 30 april 2011

Griisen

Hamnade i Sälen och på Lammet och Grisen igår kväll with the fam.Såklart är jag mannen i familjen och körde lammet och oxen blodigt och drack cola medans de andra tog medium och drack vin.
Med det kan jag säga att det var jag som utsågs som körare av opeln som min far är så försiktig med. Tacka vet jag farfar som nästintill tvinga mig att köra den när den fanns i hans ägo. Hade iallafall en trevlig kväll. Tänka sig att för vissa anses jag väldig pratig men med andra så blir dom förvånade om jag ens säger mer än ett par ord. Men vad är de man säger, split personality.
Så kan jag även erkänna att jag veeeet att jag suger asmycket på att berätta för folk att jag är i Sverige. Vet inte hur många gånger jag fått höra 'Är du hemma?' 'jag visste inte att du var i Sverige' nu i veckan. Den sidan är nog den dåligaste hos mig.
Men åker till Stockholm imorron vid lunch och flyger mot England igen måndag morron!

Ryssen med muschen

2 bilder i 1!

Inga kommentarer: