måndag 4 april 2011

Måndag

Här ligger jag och har de bra. Lyssnar till Atonement som går på tvn (en film) men jag har inte brytt mig om att kolla de senaste 30min så jag lyssnar bara.
Har inte varit så himla aktiv idag. Pysslat lite fram och tillbaka och fixat. Gjorde ASgod maträtt ifrån UNICEFs barnkok bok. En kinesisk rätt. Jättelätt att laga och vart super god. Ska skriva vad den heter imorron.
Nej jag har inte gjort så mycket. De bästa var cirkelträningen som tog livet av mig. Gud vad hårt de var idag. Inte som förra veckan. Mina lårmuskler vad som jelly efter halva. Värst är Brupees. Hujedamig vad jobbig den är, Ner och huka. Hoppa bak med benen (så det ser ut som man gör armhävning) och sen upp i huka igen och sen ängelhopp och sen börja om. Det tar på krafterna!
Dock har jag ätit en liiiten skål med banoffee glass nu..
Så har jag bokat hotell för tors-fre. UNDERBART! Så nu är musikal och hotell bokat! Nu är de bara tågbiljetterna kvar..haha. wopsiedaisie. Får kolla upp de imorron!

Inga kommentarer: