måndag 11 april 2011

Easter Term

Då har vi gått in på 2 veckors Påsklov för barnen. Har fullt upp hela den här veckan med simlektioner i Christs Hospital, Golf i Horsham, privata mattelektioner här hemma och lekparks besök.
Så idag var de simlektion och sen direkt till parken i Horsham i 3½tim. Dock blåste de lite så man tog av sig tröjan en stund och sen på igen. Men känns som jag bättrade på redan min brända panna och näsa.
Så var vi ute på gräsmattan och hade lite för oss. Dom bråkade om vem som hade vilken hideout och jag låg och läste en bok. Ritade Easter Posters också. Stora påskteckningar kanske de heter. Kan faktiskt säga att mina vart suveräna. Dock är de ju sådana som man bara ritar och håller sig inom linjerna. Men de gjorde jag ju.

Nu ligger jag i mig säng efter 1 timmes Glee helt slutkört efter cirkelträningen. haha, eller nej, helt slutkörd är jag inte för de var inte lika jobbigt som förra veckan men jag var trött när jag stog i duschen.

Inga kommentarer: