torsdag 14 april 2011

Hej

Ibland undrar jag hur många som kommer ihåg vad det är för dag på Lördag. Liksom utan att kolla på facebook. JAG (!!!) anser att det är lite för opersonligt att skriva grattis på ens "wall" om man känner personen i säga. Liksom om det bara är en bekant så visst men jag kan nog faktiskt inte göra det till mina vänner.
De som flesta som fyllt iår har fått facebook grattis ifrån mig för jag har inte deras nummer på min numera engelska mobil, så förlåt till er.
(Linnea, jag hade ett kort till dig som jag skickade men som kom tillbaka för jag glömt sätta på frimärke...blev så arg att jag revsönder det..haha. SRY!)
Iallafall back to the main thing: Hur många skulle komma ihåg vad lördag är för dag om inte facebook hade funnits?! Hur många hade grattat mig om det inte hade stått på facebook? (tyvärr är jag så egoistiskt just nu att jag inte törs ta bort när jag fyller år för att jag kanske blir utan..)
Men iallafall. Ska bli bättre på att ringa mina sk "kompisar" när dom fyller år.
haha, wopsiedaise. Förlåt kompisar. Inga "" för nu riskerar jag inte ens ett grattis på facebook.
Men skicka blommor och äcklig choklad ni. Picketty House, Grove Lane, W/C.
Thaaaanks. Love You.
Ice cream and Glory Daze on E4!

Inga kommentarer: