måndag 18 april 2011

Leisure center

Sitter här, hemkommen för en timme sen.
Var i Horsham park med Milla, Emma, Cameron, Connor, Matilda och Oscar och solade och spelade en typ av baseball/cricket.
Så hade jag och barnen vattenkrig i trädgården när vi kom hem så nu har jag ett fint brännmärke i ryggen som är format som mitt linne som är lite djupt ringat i ryggen. Himla fint de kommer bli.
Imorron ska de vara runt +22c sa Emma så ska jämna ut brännan lagomt till hemkomst på torsdag.

Hamnade på Cirkelträning alldelens ensam (eller de var 6st till) utan Milla som jobbade på puben.
Var riktigt bra. Den jobbigaste var nog att plank push up. Vilket är att man först står i planka, upp i armhävnings "ställning" och göra en armhävning och sen ner i planka igen och göra om allt igen. Eller Burpees kommer alltid vara jobbigast men just plank push up drog ut allt lite.
Sen satt jag i baren på puben 2tim typ och pratade och nu tog Glee precis slut så jag ska duscha och sova för att bränna på imorron!

Inga kommentarer: