fredag 29 april 2011

the Royal Wedding

Det var förra året när jag fick tårar i ögonen när kronprinsessan Viktora gifte sig med Daniel som jag insåg bra jag tycker monarkin med kungafamiljer är.
Idag när jag satt framför det brittiska bröllpet med prins William och Catherine gifte sig och allt jublet som flög i publiken när William och Harry kom i sin bil. När drottning Elisabeth kom, prins Charles och Camilla vinkade och när underbara Kate Middleton satt och log med sin pappa i sin bil.
Jag hade oturen att inte se kyssen på balkongen på Buckingham Palace för jag fick lov att ta bilen hem till Älvdalen (kyssen var runt 14.25 och de anlände kl 13.30 typ och jag ville hem) men jag har såklart kollat på den nu i efterhand.
Men svin Sverige visar ju inte tårtan osv på tv så när jag kommer hem ifrån Sälen ikväll ska jag ta och googla upp.

Inga kommentarer: