måndag 2 maj 2011

on tha plane

I'm on a plane, I'm on a plane.
Everybody look at me 'cause I'm flying on a plane.

Ska väl ta och utnyttja faciliteterna när man har möjligheten. Har internet på planet tillbaka mot england igen. Vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom att jag tog tåget ner mot Stockholm igår och umgicks med mina kusiner i Åkersberga. Åt Hula Hoops och tittade på Mästarnas Mästare och lite sånt där. Så fick jag skjuts till arlanda imorse och nu är jag någonstanns i luften. Sitter för första gången på länge vid gången. Var troligen för jag checkade in 45min innan avgång ,alltså lite sent. Men så länge jag inte är i mitten eller vid exit utgångarna så jag kan ha handbagaget under stolen framför är jag nöjd. Så när jag kommer hem ska jag kolla på avsnitt 16 av Glee som min nära vän redan har avslöjat höjdpunkten på. För första gången på ett tag laddar jag faktiskt inte hem Glee avsnitten utan kollar på tv på måndags kvällar. Men förra veckan var jag ju i sverige och kunde inte kolla på tvn så fick lov att ladda hem. Men tåget hade inge eluttag så jag kunde inte kolla på datorn på väg ner mot stockholm. Himla typiskt och så ointressant för er att läsa.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer: