söndag 17 april 2011

Lördag

Det var den dagen de. Hållit mig borta från facebook för att överraskas när jag loggar in imorron! Nerd.
Och bara för de har jag inte heller haft internet på telefonen förutom inlägget som jag skrev från min telefon. Bara för att jag har aviseringar när någon skriver till mig eller liknande från facebook  och jag vet inte hur man stänger av den lilla grejjen (har letat överallt!). Hatar htc bara för att det ska vara så krångligt.
Men min födelsedag började med att my brotha skickade ett sms fast det tekniskt sett inte var min födelsedag (ni ligger som sagt 1tim framåt) och strax efteråt ringer mina små hjärtan från Sälen. Mina AA.n (Ja, anonyma alkolister). Så enligt min åsikt var det farfar som ringde och väckte mig 8.08 imorse och grattade, LillGrukan :)
Sen fortsatte det med tårta i sängen (bild under) och presenter.
Fixade runt lite och åkte sen till Horsham för att ha något att göra. Handlade en hel del grejjor som jag ska med mig hem. Satt i parken och åt världens godaste muffins: Skinny Rasberry and Peach Muffin ifrån Starbucks. Skinny Blueberry är också god.
Kom hem och hade BBQ med familjen + Jamie and Julie.
Sen drog jag på mig jackan och åkte till Chichester för att kolla på bio. Japp, loser Julia gick på bio själv på hennes födelsedag. Your Highness med James Franco, Natalie Portman och Zooey Dechanel. De enda jag visste var att den skulle vara svin rolig. Men så rolig var den inte.
Nu ska jag ta och kolla på Scrubs och sova!
Puss puss!

Inga kommentarer: