tisdag 14 december 2010

Tuesday

Vill åka hem jätte mycket och bara krama om alla där hemma.
Men när man får sms och det står att det är -28,5c så är det inte lika lockande. Kanske har jag tur med vädret hemma så det iallafall blir några plus grader. USCH.
Förövrigt ska jag checka in mig på planet här hemma och sen får jag skjuts till Gatwick och med flygbuss till Heathrow. Jag längtar inte till dess. Och om man ska tro min kusin kommer snö på torsdag. Men enligt Dave kommer det bara lite. Aja. Ska se till att åka direkt jag skjutsat Matilda till skolan.
Så yes, på Torsdag is the big day. Dagen jag längtat efter i 7 dagar idag.

Men hamnade i Horsham idag iallafall. Lockade Matilda med att äta på McDonalds. 
Så Check! beställt Happy Meal med unge är klart!
Och 3 julklapp också. Eller 4-5. Köpte 2 grejor som kan funka som julklappar om det inte krisar. Köpte ett rör med Fake Jelly Beans kom jag på nu. Stressade i sista sekunden och slängde ner de i korgen. Men aja. Smakar parfym.
Men jag är inte bitter. Jag har inte ätit godis sen jag kom hit. Förutom 2 mars.

Inga kommentarer: