fredag 24 december 2010

Bingo!

Då har jag spelat bingolotto på riktigt för första gången i mitt liv. Uppesittar-kväll och allt.
Körde även dubbel lott när jag var på gång.
Tog med mig knäcken och ner till Petter, Ida och Patriks lägenhet och spelade på. Martin, Mackan och Pernilla var också där. Vart ju ingen bil och sånt där men Puk, Mackan och Pernilla vann ju små vinsterna som 100kr och ny lott. Kollade på Bertils Jultips, Sagan om konungens återkomst och Chili som juckade på på gossehunden. Trevlig kväll.
Ska ta och slå in mamma och pappas morronpaket nu så dom kan njuta hela dagen av den imorron!

Hann med Mora idag också, Jag, jossan, ville och linnea tog oss en rutt ner i det svin kalla vädret. Hittade inget speciellt men hade ju inget för mig så det var kuligt att ut och åka bil och frysa tårna av mig.
Så kom vi hem och in till Jossan. Hon förvarnade mig om Bamse som är lite större än Fridolf som är jätte liten. Visade sig att han var verkligen en bamse. Största och lurvigaste hunden jag mött. Eller vart tillrättavisad av Ville. Största Valpen jag har sett. Han var visst bara 1år. Så stor och lurvig. Sa de till Ida och Petter att Chili (chiahuwowa- skitsamma) var mindre än Bamses svans. Iofs är de inte så svårt eftersom den hunden är otroligt liten.

1 kommentar:

Bozon sa...

Istället, när det kommer till bingo, verkar det som att det är gemenskapen som lockar oss till spelet. Och när det kommer till bingo communities online finns det inget som kan slå Bingo.du kan prova på skraplott