fredag 31 december 2010

Katt

Vi vet alla att jag inte är världens största katt älskare. Men otroligt nog bor de en katt hos oss just nu. Dvs mina kusiners katt. Inatt satt jag uppe en stund längre än alla och knappade på datorn och kollade på tv som vanligt och de är klart att katten kommer till mig. Jag har en tendens att djur gillar mig. Vilket jag gillar. Men när katter kommer och lägger sig bakom mig  med svansen ner mot axeln går det lite väl långt.
Jag är ju som sagt ganska allergisk. Men som tur är på senaste recept uttagningen hos Apoteken kom jag på högrisk kostnaden på typ 1500kr. Så fick betala hälften bara. Sweet.
Iallafall: Flisan

mmmm, jag kör One Tree Hill säsong 1-3. Förhoppningsvis blir det färdigt innan England på måndag. Men jag är bara på hälften av säsong 1...
Vad är en mellandag utan maraton av någon serie?

Inga kommentarer: