lördag 18 december 2010

Pensionärsjävlar

När jag sov här om natten så drömmde jag att jag var en vampyr. Inte Twilight vampyr utan vampire diaries.
De flesta vet att om en vampyr får en träpinne i sig dör den. Och här var de två män som plågade Damon och hade stoppat in trä pinnar som tröck ut mot skinnet och en sån där ''träkrona'' (som Jesus har på huvudet när han hänger på korset) som dom har tryck in så det är inne och ute i skinnet runt huvudet. Usch va hemskt det var. På något sätt fick jag bort han där ifrån. Och ni som fattar så blir vampyrer bra av att dricka människoblod men här vart det så att jag erbjöd honom mitt blod. Damon sa att det skulle göra svin ont. Verkligen jätte ont. Men jag skulle ju rädda honom så jag kunde ta det sa jag. Så han stoppa in sina tänder i min handled. och jäklar va ont jag fick. Hela magen drog ihop sig och jag vaknade av att jag stönade/drog efter andan så där som man gör när de gör ont. Galet men det har inte släppt mina tankar. Det var skönt att känna sig behövd :)

Och inatt drömde jag en grej jag drömmde för några dagar sen. Men jag var inte jag utan jag var en man eller kille. Vi var ett gäng som rymmde från ett fängelse. Orkar inte förklara alltihopa utan slutet var det mer som ett dataspel. Tog mig ingen vart utan hoppade ner för ett ganska högt hus. Och jag fall som om det vore i slow motion. Kändes i benen när jag landade iallafall.

Inga kommentarer: