söndag 5 december 2010

Sunshines

11:11!! Jag blir alltid lika facinerad när jag prickar in 4 ettor efter varandra på en digitalklocka. Ungefär samma som när jag ser en gul bil så jag måste slå någon. Tyvärr har jag inte sett någon gul bil i UK än.
Huromhelst.
Jag drömmer galet mycket nu för tiden.
Återigen: Eftersom de är så detaljerade, skriver jag endast sammanfattat vad det handlade om(alla är olika drömmar):

  • Daniel Adams-Ray uppträdde på Harrys i Sälen i fredags(? for real) så jag drömmde att jag gick runt i Leksand och var avundsjuk. Men inne på Blomsterflärd (fridas jobb) är en bauta scen som sen Shakira uppträder WakaWaka på. AmaZing.
  • Små mini råttor.
  • Åkt ambulans för att vi skulle testa. Visade sig att mina med passagerare var Wallace and Gromit som vart små dockor när ambulansföraren + läkare tittade bak. Visade sig sen att de hade en affär och smög bort vid ett dass. Under den tiden hann jag ha sönder britsen(?) så jag fick lov att ligga raklång
  • Jag badade med en ful bikini och ett vanligt grönt linne under och kastade även ifrån mig mobilen för att någon knuffade i mig i vattnet. Varför ens ha med sig mobil in i en simhall?

Inga kommentarer: