fredag 24 december 2010

Merry Christmas

God Jul är väl de man säger så här dags. Lite sent men bättre sent än aldrig. Eftersom 2 av mina julkort inte tagit sig fram så kan jag ha en aning om att dom ligger gömda i min bil i england kanske. Ska ta och kolla upp de när jag är tillbaka så är det tillåtet att säga i efterskott. Men julen är inte över än
Idag har jag och pappa varit ute och gått i ca -28c bara för att ta fina kort nere vid älven. Svin kallt. Men de vart varmt tillslut. Ungefär som när man fryser ihjäl har jag hört. Det är kallt men sen svin varmt så man klär av sig och då fryser man ihjäl. Men de hände inte mig.
Ida, Petter och Chili var här med. Smällde christmas crackers och hade små guldiga kronor på oss hela kvällen.
Spelade Tiger Woods PGA tour på wiiet som mamma fick i julklapp imorse. Och nej, man får inte spela Elin och springa med golfklubban efter bilen på Party Game. Hur kul de än låter.
Så vi har ganska kallt här. Så man vill bara sitta inne framför kaminen och elda. Vilket jag inte har gjort men kan ju tänka på det.
Förövrigt, ang julklappar ifrån arbetsgivare så fick jag mig ett Thomas Sabo armband med hästsko berlock. Det ni. Och Jelly Beans av barnen.
Så fick jag ett halsband med mitt namn på och pengar. Får se om jag spenderar pengarna eller snålar in. Känns som det senaste. Blir mobil lös i England och använder den nog bara i jobb samanhang så har jag Engelsk skriv-inmatning hela tiden eftersom jag och Karin skriver på eng till varann.

Imorron: Leksand och Arenan.
Hoppas på att SJ sätter in en extra vagn till sthlm på söndag. Önska går ju alltid!

Inga kommentarer: