onsdag 22 december 2010

Onsdag

Vaknade av att Fridas hemska rock låt hon vaknar till. Själv har jag ju fortfarande Synd att du är så söt att vakna till. Typ underbaraste låten.
Sitter fortfarande i hennes lägenhet. Igår hade jag hela dagen för mig själv. Dvs att jag låg i soffan och kollade på Four Christmases, Planet 51 och maraton av Daddy's Girl på MTV. Men till min försvar så diskade jag allt och tog på mig riktiga kläder 18.10. Det är schysst att vara ledig.
Så tog jag även en promenad in till Leksand och hämtade upp frida från jobbet till kl 7pm.
Det visade sig när jag kom dit att Frida trodde aldrig att jag skulle komma eftersom det var -25 ute. De visste jag inte då jag gick eftersom jag inte kollar på termometrar. Hade jag vetat det hade jag aldrig gått eftersom vi skulle gå hem igen.
Om jag säger så här, jag längtar tillbaka till England för att där är det perfekt varmt (+grader) och inte halt på vägarna. Synd att det inte är snö bara. men de passar inte ihop med att ha varmgrader dock. De är synd.
Idag åker jag iallafall till Älvis igen!
Ska bara äta frukost och kolla färdigt på Fucking Åmål. För vi båda har en tendens att ligga i sängen och kolla på film och sen somna. Händer varje natt vi är tillsammans!

Inga kommentarer: