fredag 31 december 2010

Mitt 2010

HUR VAR Julia's 2010?

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
De klassiska sakerna: tog studenten, åkte på kryssning och flyttade utomlands.

Har du några nyårslöften?
Engagera mig lite mera.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Vän och vän men en bekant.

Vilka länder besökte du?
Tallinn(Estland?), Spanien och England

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
oj, datum som jag är så dålig på men bra datum jag borde komma ihåg: 11 Juni (?...studenten)

Vad var din största framgång 2010?
Att ta tag i livet och flytta till UK

Största misstaget? 
Oj vad ska man börja. Det är nog de två sakerna man inte pratar högt om.

Bästa köpet?
Faktum är att jag inte handlade så mycket förutom mat. Men min turkosa Fred Perry väska ifrån Sälen kan jag ju skryta lite extra med. Eller köpte bensin så jag tog mig någon vart.

Vad spenderade du mest pengar på?
Inte alkohol iallafall. Så Bensin, mat, tågbiljetter och böter.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
studenten och Stelpa när de började gå bra i ridningen.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
One, Starstrukk, If we ever meet again (de två sista: Sääälen)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Senaste månaden: Ledsnare men over all: gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Hittat på lite mera galenskaper.

Favoritprogram på TV?
Eftersom jag har 1000st så blir det årets nya: Solsidan!!! och Cougar Town. Vampire Diaries (eller är det 2009?)

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Vi hade föräldramiddag i skolan...

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 
Casual.

Den bästa nya personen du träffade?
Oj träffade nog ingen direkt ny som jag umgås med. Men den bästa person jag började umgås med är nog Jakob! :) Och sen har vi ju den där jag föll pladask för eller där har vi flera personer..

Inga kommentarer: