lördag 4 december 2010

Lördag

Över natten har snön mirakulöst försvunnit. Näst intill alltihop. Really nice.
Så tog bilen till Storrington och shoppade loss på julkort. Eller shoppade loss räknas väl inte på 5 julkort och 6 first class frimärken och en mars? MMMMM, Ms Big Spender lyfte på plånboken och köpte First class.
Ska iallafall bli spännande och se om dom kommer fram. De är till 5 av mina vänner med adress och som har lagt intresse på mig och som har adress. Så du som inte har någon adress så skickar jag en mind-blowing-huge-christmas-greeting via hjärtat. :)

Annars har jag också hunnit till Brighton. Eller Hove. Till kyrkan. Så check, denna säsongs kyrkbesök och alla mina små pennys till kollekten är avgjord. Var iallafall på Lucia som Svenska Kyrkan London fixat. Pretty boring. Hade typ gudstjänst 1tim sen kom tåget och trixade lite.
Även kommit till Svergie och dess traditioner: Jullekar runt granen. Jep, små grodorna, musikanter, prästens lilla kråka osv. Done it! Eller kollade på. Checkade av årets lekar med Andrea i midsommras i Leksand.

Inga kommentarer: