fredag 2 juli 2010

Fredag?

Har för mig att det är fredag så det får vara så :)
Ja då har man gått på bio själv i Leksand då. Skulle ha gått igår men trodde Andrea kanske skulle med idag så väntade. Visade sig att hon inte kunde idag och går imorron. Så jag tog mitt pick och pack och gick själv. På tredje Twilight filmen Eclipse. OTROLIGT bra. Blickarna, känslorna, praktiskt taget allt. Men inget går upp emot första filmen dock men den här var mkt bättre än andra. Men andra filmen är ändå en av de bästa bio upplevelsen för det var natt premiär med nästintill 1000 andra i samma salong.
Jag älskar helt enkelt bio. Borde lägga upp min bästa redovisning ifrån skolan (mvg om jag inte tuggat tuggummi:). Men eftersom jag var mer en talare än skrivare eftersom jag skriver som jag talar så förstör jag nog bara texten :/
Det kanske är det jag ska göra i livet? Resa och ha en bio. Eller hålla på med film. Sparar förresten ihop till en resa till Maldiverna. Nu jäklar ska jag åka, ja när jag har pengar då. Tänk att bara åka dit och chilla. Ha pengar till något riktigt bra hotell, äta mat, få in D-vitaminer i huden och bara vara. Underbart.
Vad har jag annars gjort i veckan. Har hjälpt Frida flytta till sin lägenhet. Vill också flytta. Hittade en fin en igår. En 3.a så behövde någon att bo med, men det fanns det inte så hoppade den. Letar vidare. Jobben ösar ju in, eller inte.
Hjälpte henne med flytt i 2 dagar. Sen har jag hängt med Jake the bootyshake. Tog en hel dag med grabben och åt glass 2 ggr, var ute i solen hela dagen och bara var. Jag är bra på sånt, att bara vara.
Vem skulle liksom inte vilja umgås med mig? haha. lustig jag är. :)
Skulle väl ha lagt upp någon bild. Kanske någon mms bild. Men skippar det ;)
Höjdpunkten de här vecko dagarna var väl ändå idag. Dels för solen, dels för bion.
Otroligt mycket film jag ska hinna se. Eclipse-check. Men sen kommer Shrek, toy story 3 och andra. Så har jag Alice i underlandet och Law abinding citizen på datorn. Hur ska jag hinna allt!
Det får bli den här bilden istället för mms bilden...

Inga kommentarer: