onsdag 28 juli 2010

Onsdag

Tror att det är onsdag, vill att de ska vara onsdag. Så vi säger att det är onsdag :)
Började med att åka till hästarna och mysa och sola lite. Trivs att ha hand om hästar. Lugnar ner mina funderingar litegrann.
Dagens glass vart med Frida. Någon B-glass från Triumph. Sommardröm eller något. Jordgubb/vanilj och creme cheese. Riktigt god.
Jakob ringde och tyckte att vi skulle ut och springa. Jag sa gå. Gå snabbt. Han sa jogga men för att övertala mig så vart det snabbgå.
Vilket det inte vart. Eller jo. Joggade faktiskt också. Riktigt mycket för att vara mig. Känner en liten förlust men måste erkänna att det var skönt. Har inte springt på egen vilja sen förra våren då jag hade en tränings period.
Sen var de någon benträning upp och ner och sånt där. Putt putt. Astrist men erkänner att det var skönt.
Har börjat funderat att börja ut och gå när jag ändå inte har något för mig men har inte kommit för mig. Ska nog ta tag i mitt liv och börja göra de nu.
Sen har jag varit med Frida igen. Ut och gick en del av solvändan och lät henne prata av sig. Åt mackor och drack te. Åt kladdkaka också. Hon bakade och jag åt inte så mycket. Men vägde ju upp det med träning så nu ligger det lika igen! :)

Fan va bra jag är! Så länge jag har någon som pushar eller provocerar mig på rätt sätt kan jag nog gå långt. Jag vill ha någon som provocerar mig :( Börjar känna mig ensam igen, typiskt..

Inga kommentarer: