fredag 9 juli 2010

Vaknat

Varför är det så att oftast när man drömmer något så väcker något en? Idag låg jag och sov och hade en all-daglig dröm. En sån där dröm som det egentligen inte händer något i. Så ringer det på vanliga telefon ?????? Varför ringer det på vanliga telefon? kl kvart över 8 en fredags morron. Måste ha hänt något. För jag hoppas att mamma, pappa eller petter hade ringt på mobilen så hade jag inte behövt att resa på mig. Fast helt allvarligt så hade nog pappa ringt på vanliga telefonen för att han ''tänkte inte på det''.
Hursomhelst så var det ingen av dom. De var tandläkaren som ringde och frågade efter Petter. Petter som inte har bott hemma i flera år. Petter som är 23 år borde inte vara hemma, han borde jobba. Om han inte jobbat så sover han. Ingen person är vaken kvart över 8 om man inte ska göra något. Iallafall, jag ville jävlas med petter så jag offrade mig och gick och hämtade min mobil och gav henne hans mobil nummer. För jag vet att han var ute och drack på äckelBoggberg inatt :)
Måste ringa och fråga vad hon ville sen.
Så vad gör jag uppe före 9? Varför gick jag inte bara och somna om? Nej tack älvdalens folktandvård
för jag ska duscha, äta frukost och bege mig ner mot mammas jobb och hälsa på. och för att SOOOOLEN lyser idag igen.

Inga kommentarer: