torsdag 29 juli 2010

Äventyr

Imorse vart jag väckt av ett jävla väder. 7.20 kollade jag på mobilen. Det åskade hela tiden. Blixtrade och allt sånt där. Lyste upp hela rummet.
Jösses, nu går jorden under!
iallafall. nonstop höll det på. I kanske 15-20min. Jag är inte den som blir rädd. Tvärt om jag gillar när det dundrar till. Men imorse var jag lite nervös. Dels för att det aldrig blev paus. och inget mer. Tänkte också på hästarna. Stackrarna.
Så ringde petter och väckte mig på telefonen 10.41 om jag inte minns fel. Det vart att hämta upp han på tågstationen och bege oss mot Falun. Hornhinneinflammation i vänster öga. Mysig kille.
Åt lunch och satt i väntrummet. Parkeringstiden rann ut och jag fick sitta i bilen. Ångrar mig inte för det sprang en ekorre förbi. Har känslor för ekorrar. Tror att det kan vara för att vi hade en liten ekorre när jag var mindre. En liten Kurre som dog.
Sen kollade jag på Hancock och åkte till hästarna. Lagade lite hage och skrapa av dom skiten.
Och nu har jag kollat på Made of Honour och nu ska jag sova.
Big day tomorrow. Eller inte. vanlig dag.

Förövrigt. Har inte fattat hypen runt Ana Gina och hennes videobloggar. Såg en idag. Riktigt rolig. Töntig och dryg vissa delar. Men roliga stunder :)

Inga kommentarer: