lördag 3 juli 2010

Lördag

Vart ännu en perfekt dag. Andrea ringde och väckte mig vid halv 12. Åt frukost och drog till Stelpa och smörjde henne med sol kräm. Sen bärde det av till Rättvik och stranden. Låg på gräset och grillade, badade massor. Åt hamburgare och Rättviks godaste glass.
LOVELY!
Sen till Leksand och bio idag igen. craZy girl som går på bio 2 dagar på raken.
Cruising i Rättvik. Hatar det. Åkte tillochmed bakvägen och där åkte man i 10km/h. Vill jag åka i gångfart kan jag väl lika gärna gå? Åh. irriterad!
Så var jag på väg att köra på en älgstackare. Men med mina nerver och sinnesnärvaro bromsade jag. Även fast jag var nära nuddade jag den inte. Skakade massor efteråt däremot så jag fick lov att stanna bilen. Jag brukar inte skaka om händerna men nu var de som jag trummade. Galet. Men nu har jag gjort det också.
Tänkte att jag skulle gå och lägga mig och kanske hinna somna innan halv 1. Men tror inte det går ihop.
Imorron så ringer väl mamma och väcker mig för då bär de av mot Möjligheternas Borlänge. Sen blir de troligen mer bad eller sol med Frida.

Inga kommentarer: