torsdag 8 juli 2010

Motorcross

Har ont i huvudet efter att pappa gett mig en smäll på näsan. Men vad gör det egentligen? Hade ju roligt.
Så har jag varit på crossbanan 6timmar. Först skulle jag bara ner och hälsa på och kolla in. Men stannade och satt med pappa och flagga på banan på 8 heat skulle jag tro det var. Dalacrossen tror jag det hette så det var runt 250 startande. Hur kul som helst.
Inte för att jag åkt cross eller liknande, aldrig varit intresserad trots att petter har åkt massor och pappa har åkt och man har väl varit på banan ett antal gånger när man var yngre. Men usch vad sugen man vart att åka. Borde börja tävla i något så jag blir av med lite tävlingsinstinkt. Att få gasa igång.
Så tackar man ju aldrig nej åt en snygg, lortig crossåkare direkt heller. :)
Nu ska jag hitta på något annat!

Inga kommentarer: