söndag 25 juli 2010

Söndag

Usch vad dålig jag är på att skriva. Antingen är det för att det händer så mycket, eller så händer det väldigt lite..
Iallafall. Bor fortfarande kvar i Leksand. Ingenting där har ändrats.
Fick däremot enorm hemlängtan i onsdags så det var bara att ta hjärtat och åka hem. Hur skönt som helst. Tog en kväll med carro. Åt 2 liter jordgubbar på... 1 timme kanske? Bara vi två. ASgott. Så kollade vi på de 4 sista sex and the city avsnitten. Eller jag kolla, för ovanlighetens skull var det Carro som sov och inte jag. Har bytt upp mig :)
Fredagen kom och jag låg mest ute i solen åt åt Päronsplitt. Pettan ringde och jag tog mig ner till dom och tog silverpilen och åkte till Malung. Inte min favorit helg under sommaren men det dög. Drack pepsi och åt langos. Så hittade en 93:a mig och frågade om jag kunde skjutsa. Och jag hade väl inget för mig och jag hade tråkigt så tog en runda med han. Visade sig att han spelade hockey i Mora och vi pratade om det tills det kom fram att jag var mer leksing än vad jag trodde så vi bytte ämne. Så fick jag samtal av 3 glada tjejer och en alldelens för full Johanna så åkte till campingen och resten är historia. :)
Kom hem halv 4 och i säng halv 5. vet inte riktigt vad jag gjorde. Började ladda hem filmer så nu har jag ett gäng nya filmer. Ska nog kolla på Draktränaren efter Jamie upptäcker Sverige ikväll.
Åkte iallafall till Leksand Lördag morron. Ställde klockan på 9 men kom ur sängen kvart i 10 så då var de bara att skynda till duschen och sen tvätta bilen och gasa mot Leksand och hästarna.
Nu orkar jag inte skriva för jag vart så ledsen att jag inte har någon mjölk hemma så jag kan inte göra den maten jag tänkte göra och jag orkar inte in till affären så det blir annan mat istället :( Typiskt...

1 kommentar:

anki sa...

vad hade du tänkt dig då? pannkakor? ;)