onsdag 7 juli 2010

Onsdag

Bytte grill ort så nu är jag hemma i älvdalen iallafall. Schöööönt.
Tog ett stopp på OK och Linnet på vägen hem. Fick mig en 5kr-korv och cola. Fick ju lov att ge henne lite poäng.
Hursomhelst.
Idag har jag tvättat. Det är ganska avslappnande. Det roligaste är ju att sätta på maskinen. Men det tar ju 3 sek. Hängde upp det ute i solen iallafall. Luktar gott!
Sen har jag setat och legat i solen. Lyssnat på radio och läsat och tagit det allmänt lugnt. Blir nog att åka ner på crossbanan imorron utifallat dom behöver hjälp. Men aldrig att jag går upp när man ska gå upp. Sover ut och åker ner efter frukosten.
Så har vi bytt däck på fiaten. Trodde att jag skulle göra det. Eftersom jag gjorde det förra gången. Men pappa ville väl visa upp sina pitstop-kunskaper så lät väl han göra det. Kändes lite Mario och Luigi aktigt. Men gick fortare än om jag skulle göra det. Jag efterdrog i dem iallafall.
Men en sån där bil-mutter-dragare borde alla ha.
Förresten går Not another teen movie på tv igen.. har för mig att jag och Andrea låg och kollade på det någon morron för inte så många veckor sen. Och de är ju inte direkt någon ny film....

Grattis till mig och mitt körkort förresten. 1 år. Det är starkt jobbat. Vi kommer ha många fina år tillsammans. I LOVE IT!

Inga kommentarer: