måndag 26 juli 2010

Måndag

Ingen bra dag idag.. Först åkte jag till Stelpa. Behöver inte ens kliva ur bilen och jag fattar att det kommer bli tufft. Hon har ingen grimma och flugpannband på sig. Och jag hade bara ballerinaskor och det var blött. De var bara att börja leta i hagarna och de är ju inte de minsta hagarna direkt. Går bland träd och högt gräs. Plaskar om fötterna. Hittar ingen grimma eller något.Hittar däremot en sko som hon tappat. Inte bra på någotvis eftersom man inte kan åter använda den då den är rostig. Förövrigt har hon tappat båda framskorna och hovslagaren är på semester... De blir att åka och köpa nygrimma och pannband som kommer försvinna om någon dag eller två. Hästar alltså....
Sen tankade jag bilen. Aldrig kul, pengarna rinner iväg. Hemskt.
Så skulle jag in och köpa min mjölk äntligen. Visade sig att det var 5min kö tid och jag stog bakom en gubbe som hade tungan ute och öppen mun. Inte fräscht :/ och fula jeans hade han också...
Sen har det väl varit ok. Lagat mat och kollat på
I love you Phillip Morris utan att somnat. Bra film faktiskt. Inte den bästa men värd att se.
Får se vad jag hittar på imorron..

Inga kommentarer: